13 februari 2011

Dag 20 Mina förebilder

Mina förebilder är nog inte så många men en av dem är han som rider på bilden. Kanske kan du gissa vem det är men gör inte det vi låter honom får vara lite anonym också. Det är iaf en av de som jag brukar träna för , nu var det i och för sig länge sedan men jag kommer alltid tillbaka. Kanke på god av hans stora lugn, goda humör och förmåga att alltid säga sanningen oavsett om man vill hör den eller ej. Dessutom är han himla snäll. Nu för tiden vågar jag ju till och med heja på honom men i början var jag så blyg att jag inte fick fram ett ljud knappt. det har gått över nu som tur är :-)

En annan förebild är min gamla slöjdlärare, han var sådär lugn och snäll. han kunde massor, inspirerade oss elever. Han kunde sitt ämne och brann för det. Många är de som varit på studiebsök i hans fantastiska sal. Inspirerats av alla idéer och grejer. En härlig pedagog och inspiratör.
/Bubblan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar