13 februari 2011

Dag 21 Mina dåliga sidor

Min sämsta sida är nog att jag pratar typ jämt. För tillfället är jag rätt tyst, eftersom mina stämband lagt av. Jag har ju en gammal skada på dem. Inte så kul men det blir bättre och bättre dag för dag. Andra dåliga sidor är att jag kan bli tokarg hur lätt som helst men det har med min diabetes och min panikångest att göra. Blodsockerfall är ingen höjdare för humöret om vi säger så. Sista dåliga gejen för nu är nog min fullständiga brist på tålamod. Har typ -25 på en skala mellan 1-5:-)

Idag var ingen bra dag. Min äldsta häst har fått sitt ben fullständigt söndersparkat. Stora sår över hela benet. Känns sådär skoj, imorgon blir det veterinären iaf. Det blir nog bra, hoppas bara att jag hinner med allt annat jag lovat att göra imorgon. Är inte jätteorolig för det ser fint ut men lite medicin till grabben skulle nog inte skada.
Kram Bubblan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar