4 februari 2011

Dag 12 10 saker du inte vet om mig

Oj det här var ju svårt
1. Galen i Harry Potterböckerna, ser filmerna så fort de kommer och har stått utanför bokhandeln mitt i natten för att köpa de sista böckerna.

2. Kan verkligen inte läsa engelska, det går så långsamt att jag tröttnar direkt.

3. Läser svenska böcker väldigt fort, ca 1700-1800 ord per minut. De flesta läser typ 500 ord per minut, jag har tränat kan jag avslöja. Det är en teknik man kan lära sig :-)

4. Kan oftast skilja ut vilken världsdel mitt rödvin kommer ifrån, hoppas jag ska få gå en kurs nån gång.

5. Är helt galet höjdrädd, varför vet jag inte.

6. Har tokstora fötter, stl 44,5 på de största jag har men annars 41-42 vilket gör att antalet högklackade skor i min garderob är pyttelitet.

7. Har varit danslärare på min gamla gymnasieskola och hade som ambition att bli tävlingsdansare men det ville inte min danslärarare så då tävlade jag med hästarna istället. Dvs jag är så galen i att tävla att det blir jobbigt ibland. Jag ger mej aldrig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Har aldrig ätit ärtsoppa och har inga planer på att göra det.

9. Tycker om att fiska men gör det för sällan.

10. Är inbiten cineast:-) 8 Du får helt enkelt slå upp det om du inte vet vad det är )

11 kommer här så kan du inte klaga på att du inte lärde dej nåt nytt. Jag samlar på hattar, om än i liten skala. Plus att min mor snott några av mig :-)
/ Bubblan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar